לפיד של שנאה • יש עתיד יצאו להפגין בצמתים

    דוד קורצווייל | צילום: אלעד גוטמן 3 Comment on לפיד של שנאה • יש עתיד יצאו להפגין בצמתים
    10:38
    06.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on משה מספר ליענקל'ה: "ראיתי את מנגלה מול העיניים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעילי ותומכי 'יש עתיד' יחד עם יו"ר המפלגה, יאיר לפיד, השרים וחברי הכנסת של המפלגה יצאו היום לפעילות שטח בחמש צמתים מרכזיות בתל אביב, צומת בית ליד, חיפה, אשדוד ובאר שבע ברחבי הארץ בנושא השוויון בנטל.

    הפעילים הקימו עמדות הסברה על חוק השוויון בנטל, חילקו פליירים בנושא והסבירו לעוברים ושבים על חוק השוויון בנטל ועל החשיבות של השתתפות בנטל – גם בשירות וגם בשוק העבודה.

    לצומת ארלוזרוב בתל אביב הגיעו יחד עם הפעילים יו"ר המפלגה יאיר לפיד, שר החינוך שי פירון, יו"ר הסיעה ח"כ עפר שלח וחברות הכנסת עדי קול ועליזה לביא, בצומת לב המפרץ הצטרפו לפעילים סגן השר מיקי לוי וח"כ רינה פרנקל. גם בצומת בית ליד נערכה פעילות בהשתתפות ח"כ יואל רזבוזוב וח"כ יפעת קריב. בדרום הארץ התפרסו הפעילים בתחנה המרכזית בבאר שבע יחד עם ח"כ דב ליפמן וח"כ פנינה תמנו שאטה ובצומת עד הלום עם ח"כ שמעון סלומון

    יו"ר המפלגה, יאיר לפיד שוחח עם הפעילים ואמר להם: "עכשיו זה זמן האמת. חוק השוויון בנטל מגיע לנקודת הסיום. אתם מכירים את חוק השוויון בנטל, אתם יודעים כמה קשה היה להגיע לרגע הזה. תסבירו להם על השינוי ההיסטורי שזה הולך להביא לכאן, על ההשתתפות של כולם בנטל השירות והעבודה. צאו לכל אחד מהעוברים ושבים ותסבירו להם שזה לא חשוב רק לכם שזה חשוב לכל אזרח במדינת ישראל. אתם כחברי 'יש עתיד' יודעים שאנחנו לא מוותרים ונלחמים למען כל מטרה. גם כשקשה. כך גם בנושא השוויון בנטל."

    גם שר החינוך, שי פירון הגיע למקום ואמר: "אנחנו כאן היום לא כדי לייצר מלחמות אלא מתוך רצון לייצר חברה אחת מאוחדת שתורמת ופועלת יחד. אנחנו כאן כי חשוב לנו עתידה של מדינת ישראל, חשובה לנו הציונות וחשוב לנו שכולם ישתלבו בחברה הישראלית בשירות ובעבודה. הפעילים הנהדרים שנמצאים כאן היום באו להגיד לכולם שחוק השוויון בנטל, שיעבור בשבועות הקרובים, יביא לשינוי ההיסטורי הזה- בסופו של יום יש כאן מטרה משותפת של כולנו- של כל אזרח ואזרח"

    יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ עופר שלח שמוביל את נושא השוויון בנטל במפלגה אמר: "חוק השוויון בנטל נמצא כעת בישורת האחרונה. בשנה האחרונה עבדנו רבות כדי להביא את השינוי ההיסטורי הזה. הפעילים שלנו יצאו לצמתים היום כדי להזכיר לכולם שזה חוק שיש לו משמעות והשפעה על כל אזרח ואזרח. כולנו רוצים להביא לכך שכל אחד ואחת ישתתף בנטל- בשירות ובעבודה. בשבועות הקרובים נשלים את החוק שעבר בתמיכת כל חברי הקואליציה גם בממשלה וגם בכנסת. כמו שהבטחנו".

    חכ עפר שלח

    לפיד והפעילים

    שר החינוך שי פירון

    שטח



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      יש עתיד זה תנועה משיחית שהקים אותה הגה"צ המקובל רב יאיר לפיד שליט"א לע"נ אביו הקדוש שעבר תשואה הג"ר טומי לפיד זצוקללל"ה שהיה שר המשפטים ויו"ר מפלגת שינוי שעשו דרמה מדינית בשביל להוריד תדוסים ממדינת ישראל השאלה שעומדת על הפרק הם טומי ע"ה בגן עדן או בגהנום.